„Úspěch je směsicí tvrdé práce a velikých snů."
Lee Iacocca
Rádi byste uspořádali akci pro vaše zákazníky nebo partnery, ale nevíte jak na to? A nebo jste již nějaký event uspořádali, ale účast nebyla taková, jakou jste očekávali? Říkáte si, co je vlastně pro dnešního zákazníka zajímavé a jakého eventu by se rád zúčastnil? Chtěli byste tyto akce využít pro získání nových obchodních příležitostí, ale zatím se vám to nedaří?
Sama jsem si před mou první zákaznickou akcí pokládala tyto otázky. Chtěla jsem event uspořádat a neznala jsem odpověď ani na jednu z nich. Jen praxe a možná i několik chyb mne naučilo, jak udělat event nejen zajímavý, ale na co je dobré nezapomínat a co naopak naši pozvaní hosté skutečně ocení.
Na našem workshopu společně zkusíme najít odpovědi na:
Věřím, že si z workshopu odnesete mnoho tipů z praxe, doporučení a návodů, jak uspořádat zákaznickou akci co nejlépe a s co nejlepším výsledkem.
Budu se na vás těšit.
Časová dotace: 3,5 hodiny
Co s sebou: Chuť spolupracovat, úsměv a dobrou náladu. Pracovní pomůcky budou zajištěny z naší strany.
Maximální počet účastníků: 16
Lektor: Jitka Šimánková
Datum termínu | Lektor | Místo konání |
---|