„Úspěch je směsicí tvrdé práce a velikých snů."
Lee Iacocca
Také si říkáte, že byste rádi některá jednání vedli po telefonu, jelikož Váš zákazník "stále nemá čas" a vy nevíte jak na to? Říkáte si, zdali jde se zákazníkem vybudovat obchodní vztah po telefonu, aniž bychom se viděli osobně? Jak se v dnešní době odlišit od všech možných callcenter a pod.? A jde to vůbec? Toto je jen zlomek otázek, které si velmi často v takových situacích pokládáme a na které jsme se snažili najít odpovědi z praxe.
Díky mnohaleté zkušenosti z oblasti interního obchodu ve firemním segmentu a z oblasti vedení jednání po telefonu, jsme pro vás připravili workshop, na kterém se mimo jiné dozvíte:
Během workshopu se budeme zaměřovat hlavně na praxi a zkušenosti z praxe. Cílem je, abychom si společně řekli, co skutečně funguje a čemu je dobré vyvarovat. Čím se odlišit a jak si osvojit vedení obchodního jednání po telefonu. Věřím, že tento workshop bude přínosem pro každého, kdo ve svém profesním životě komunikuje se zákazníky a rád by svou práci a dennodenní schůzky u zákazníků zefektivnil.
Časová dotace: 4 hodiny
Co s sebou: Chuť spolupracovat, úsměv a dobrou náladu. Pracovní pomůcky budou zajištěny z naší strany.
Maximální počet účastníků: 15
Lektor: Jitka Šimánková
Datum termínu | Lektor | Místo konání |
---|